Måndag 25 Februari

En sak som jag är riktigt dålig på är att se på film. Alltså jag somnar JÄMT, det är verkligen ovanligt att jag är vaken en hel film. Igår så såg "vi" två filmer, jag såg 15 min av den första sen var det godnatt för mig men pizzan innan va ju god iallafall... Sen en annan sak som jag också är dålig på det är att skriva roliga inlägg, hur kul är det att läsa varje dag: idag har jag jobbat, ätit, tränat. Men det är typ det jag gör, jag ska bli bättre på att ta bilder har jag nu bestämt så det blir lite roligare att kolla in här, bra va?

SEN en super duper bra nyhet är att vi har hittat en annat boende här i Hemavan! Nu slipper vi allt äckligt och nu kan jag äta annan mat än mina äggmackor som jag har levt på ett tag nu. Det är iallafall brevid där jag och Simon bodde förra året (gamla bodegans lokaler). Det är nyrenoverat och det är en trea, Sanna och Petra har varit dit och kollat och dom sa att det var hur fint som helst, så på fredag flyttar vi, bye bye lövångergården! Sen ska Simon flytta med oss också så vi ska ha ett fint kollektiv.

Efter jobbet idag ska jag och träna i Tärnaby med Simon. Tror det blir ett benpass. Ha en fortsatt bra måndag ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0