Mellanmål

 
Bild från ronjas.se
 
Hemma på mitt fina rum igen efter en kväll på En trappa, Skellefteå vann och vann även elitserien nu är det bara guldet kvar. Har förövrigt hittat en jätte inspirerande blogg (ronjas.se)och jag har nu insett en sak som jag måste bli bättre på: mellanmål. Ska börja äta mer keso med kanel eller med några äppelbitar och kanske kvarg med bär i osv, för att få bort mitt sötsug. Känner att det är dax nu och jag blir så grinig när jag inte har ätit på några timmar. Ska börja äta var tredje timme och vara skit noga med det, det är inte kul när humöret svajar och när suget efter lösviktsgodis kommer på kvällen...
 
Nu ska jag iallafall sova, jobb imorgon sen på torsdag är jag ledig! Imorgon blir det ett löparpass som kommer bli dunder bra. Sweet dreams 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0