Onsdag 27 Februari

Godmorgon! Idag är det en bra dag för idag får man lön och det är alltid lika roligt och på fredag ska jag storhandla för då bor jag äntligen någon annanstans och kan ha mina saker i fred, halleluja! Jag har precis varit och ätit frukost i köket och hör och häpna dom som bor här har för en gångskull diskat, men såklart bara halva deras diskberg...haha alltså jag kommer aldrig förstå mig på dom men det är inte mitt problem för snart drar vi tjejer härifrån och då blir det inga större bekymmer. Vi kommer tillochmed att ha diskmaskin! (Känner mig nästan som hemma då). När jag ätt frukost kom jag att tänka på att jag måste skaffa en sån där kod till när man ska söka universitet, för man ska väl söka i april? Så det måste jag fixa! 
 
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag gå iväg till jobbet. Förövrigt är det plusgrader och har varit det några dagar nu så det är barmark på blå vägen och allt annat är slask vi har typ ingen snö kvar plus att det regnar... Men det ser ut som att det ska bli snö och minusgrader till veckan så jag håller tummarna! Have a nice day 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0