Plusgrader, slask och regn

 
Alltså det är kaos här i Hemavan, finns typ ingen snö och det tinar... Fläckar i backarna och vattenpölar, kul? Sitter nu hemma hos Nina, Johan, Koppen och Simon, Simon hade gjort kycklingsallad åt oss och det var gött! Har även hunnit varit ute och sprungit och jag sprang redan mitt mål den här vintern, upp och ner på 20 min - done! Nu är mitt mål 19 minuter, skulle kunna springa fortare ner. Nu ska jag försöka övertala Jimmy att det ska bli film hos honom ikväll, annars blir det väl bara att ta det lugnt. Imorgon är jag ledig och vi har möte med jobbet, om jag inte är för trött så tror jag det blir en PW dit. Ha en fin onsdagkväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0