Söndag 10 Februari

Sitter här i soffan och ser på Så ska det låta med mamma & pappa, blir lite kvalitetstid nu innan jag åker iväg. Nu har mitt resedatum ändrats, skulle egentligen åka nu på torsdag men blir på onsdag istället för jag ska börja jobba på fredag istället för lördag men det blir nog bra också men har mycket att göra innan på lite tid i och med att jag jobbar både imorgon och på tisdag men det är bara att göra det bästa av situationen helt enkelt!
 
Gjort i helgen då? Jobbat, tack och lov har man världens bästa arbetskamrater som man kommer sakna hur mycket som helst, vi är som en enda hel familj på ca 30 pers :') åh så bra alla är!! Sen har jag hunnit med en vilodag igår och NTC idag, kanske inte det bästa valet kände jag så imorgon måste jag ta det lite lugnt men en powerwalk blir det imorgon och ett axelpass på gymmet innan jobb 12:00-21:15. Har även massa saker som jag måste köpa innan jag åker som typ smink, mitt är snart slut men förra året sminkade jag mig max 2 gånger i veckan om ens det och huden blev riktigt bra! 
 
En sak vet jag, det kommer bli en tidig kväll för mig känner redan hur trötta mina ögon är. Gonatt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0