Söndag 24 Februari

Hallå. Igår var det mycket trevligt synd bara att inte alla av säsongarna var med och att inte alla gick ut. Blev riktigt lungt för min del men jag hade riktigt kul iallafall, en cider och ett vin glas drack jag bara men vi slutade trots allt på dansgolvet! Blev ganska sent dock men är piggare än vad jag trodde jag skulle vara, blev endast 4 timmars sömn vilket är hälften av det som jag i normala fall brukar sova.

For ut och löpte innan jag åkte iväg och guuuud så jobbigt det var, jag som hade tänkt ta det lungt... Blev att springa ner för hela bilvägen upp till hotellet och sen upp igen, 2 km uppför och det är bra träning men ack så jobbigt!! Från det ena till det andra så har vi ev fixat ett nytt boende, håller tummar och tår! Jobb idag såklart, ha en mysig söndag ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0