Tisdag 19 februari

Godmorgon godmorgon!
 
Solen skiner idag också och jag är ledig idag med! Har precis ätit frukost: havregrynsgröt med russin och vindruvor på, götti. Igår lagade jag massor med mat dock väääldigt enkla maträtter, lax i ugn och sen bara kyckling i ugn + broccoli, 1 timme senare 9 matlådor rikare, gillar effektivitet. Har även köpt min plupp till gymmet så nu ska jag ta mig till gymmet typ 2-3 gånger i veckan annars springer jag dom andra dagarna och simmar nångång också såklart. Jag har varit sämst på att inte äta godis sen jag kom hit men nu ska jag inte äta, tillexempel igår då vi var hos Erik så hade han bakat en uuuur god sockerkaka. Det här med att inte äta godis osv är min stora fälla, jag älskar godis helt enkelt men nu måste jag skärpa mig iallafall. Nu ska jag bara se tv och sen ska jag gå till Norrliften vid 12 sen åka skidor med Simon som slutar då. Ikväll blir det en löptur och plankutmaningen såklart. Hoppas ni får en fin tisdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0