Tisdag 26 Februari

Jag är riktigt mätt har precis ätit mina äggmackor och kvarg och sitter här redo att gå till En trappa med Sanna och möta upp resten där. Idag är det hockey, Skellefteå! Idag har jag annars jobbat hela dagen, halverts blåst bort, varit väldigt hungrig, gått med Jimmy från jobbet, pratt med Mirre och försökt övervägt att jag skulle ut och springa. Men det där med löpningen blev inte av, dom var tvungna att stänga 3 liftar tidigare idag pga att det blåste för mycket och då var inte jag som bor vid högfjällshotellet just nu inte så sugen på att springa ner 2 km och sen 2 km i uppförsbacke i motvind. Löpningen få bli imorgon istället, blir en PW till En trappa ist. Sen har jag även fått veta att Hannah, Mirre och Emilia kommer hit över påsk, suuuper kul! Sen ihelgen innan det kommer Emmisen, Jenny, Malin, Lovisa osv, suuuper kul! 
 
Kan även visa en bild från mitt super stora och fina rum!! Skoja.... På fredag flyttar vi och jag lääängtarrrr! Ha en fin tisdag  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0