Torsdag 21 Februari

Gokväll! Jag och Simon har precis kommit hem från En trappa där resten av gänget var. Vi såg hockey, Skellefteå mot Brynäs och den slutade 9-1, överklassning helt enkelt och nu hoppas jag verkligen att skellefteå tar guldet för det är dom verkligen värda. Dagen annars har varit bra, blev en vilodag idag också pga min förkylning som inte har blivit bättre... Har även packat upp mina saker där uppe där jag ska bo, och dom som bor där har till och med städat, kors i taket och nu hoppas jag bara att renligheten håller i sig. Det som va komiskt var att dom hade ställt tillbaka min matlåda i kylen (?) som om inget hade hänt, jotjena. Laxbitarna var SVARTA, så jävla osmarta människor. Nu hoppas jag bara att det snarast kommer en fungerande kyl och frys för just nu har vi något däremellan. 
 
Blir en natt hos Simon o.co i natt också, tur att dom är snälla!! Petra och Sanna skulle nämligen inte sova där heller så jag kände att jag inte ville spendera första natt där själv, får bli imorgon. Nu är det dax för mig att sova och imorgon väntas jobb i vanlig ordning. Har tagit på mig jobb så av 19 dagar är jag ledig 1 dag, bara bita ihop men tur att man endå har ett trevligt jobb. Kramar på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0