Torsdagsmys

Nu börjar min lediga dag gå mot sitt slut och här sitter jag i vårat nya boende, det känns riktigt bra det här. Kan visa bilder imorgon eller nån dag framöver. Tjejerna är hos Jimmy och ser Harry Potter medans jag och Simon har intagit sofforna och ska slå på One tree hill snart. Jag har gjort en nyttig efterrätt som var jätte gooood! Dock så hade jag glömt köpa kakao så tog mitt proteinpulver med chokladsmak istället. 
 
En portion: vispa 1 ägg till hårt skum. Sen blanda ner 1/2 dl kvarg, 1 msk jordnötssmör, 2 tsk kakao, 1 msk honung, 1/2 mosad banan, sen blanda alltihopa och sen så VOILA! Sen toppa med tex hallon som vi gjorde idag eller något annat gott!  Nu ska jag mumsa i mig resten som jag har kvar och se oth sen sova, upp för jobb imorgon. Sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0