Fredag 4 Januari

 
Äntligen fredag... som jag brukar säga. Somsagt så har jag verkligen inte fredag i hjärnan utan jag har onsdag, men klagar inte på att det är helg imorgon men för mig blir det en väldigt lugn sådan. Mer om det senare!
 
Tog mig upp efter 07.00, trots att sängen var väldigt varm och skön, tog mig till Eddahallen och simmade mina 2 kilometrar tillsammans med alla medelålders män och kvinnor, hehe. Är van att det alltid ska komma massa skolklasser vid halv 9 men hade totalat glömt bort att det var lov så egentligen kunde jag ha sovit lite längre men sov en stund när jag kom hem, så slut var jag efter simningen. Nu sitter jag i soffan och ser skidåkning med Simon, ska strax göra mig klar för jobb och koka mina ägg för ovanlighetensskull. Jobb 13.00-21.15 idag sen tar jag helg. Blir troligen en lugn kväll med min kesella och en film, kanske en mysig kille eller mysiga vänner vid min sida också.
 
Hoppas ni får en jätte bra fredag, det ska då jag se till att jag får! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0