Matinspiration

Den här kvinnan kallar man matinspiration! Kan sitta hur länge som helst och läsa och hitta recept, tro det eller ej men jag försökte förra vintern att lära mig om mat men det gick sådär, en bra början men sen inte bra alls men det är härifrån som jag kommer ta mååånga recept ifrån. HÄR hittar ni Åses blogg!
 
I höstas körde jag åt som vanlig frukost (oftast havregrynsgröt med banan eller vindruvor på) och sen åt jag oftast äggmackor till lunch, efter träningen (3 ägg) och sen såklart frukt och sen på eftermiddagen till middagen åt jag inte pasta eller bröd (dock på helgerna gjorde jag det men ej vardagar) utan jag åt nå kött, sallad, avokado, keso osv till. Och sen bara en frukt på kvällen, dock hade jag ett väldigt stillasittande arbete då så nu måste jag äta lite mer för varje potion, speciellt middagen för jag kände redan igår hur hungrig man var då man for hem från jobbet. Och det är så jag kommer köra nu i vinter/vår och sen såklart dra ner på godiset, jag som  äääälskar lösviktsgodis men man kan om man vill! Jag kommer unna mig någon efterrätt/godis när jag känner att jag vill ha det men inte äta bara för att. För nu 2013 ska jag nå mina mål!

Kommentarer
Anonym skrev 2013-01-04 @ 04:46:38

Guud vad duktig du är Rebecka, blir alldeles inspirerad så nu hakar jag på - 2013 blir fitnessåret!!

URL: http://jennyfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0