Onsdag 16 Januari

Vet ni, jag älskar att vara ledig på en vardag! Ingen stess och inga måsten, hur härligt som helst. När man är ledig på helgerna har man alltid så mycket man ska göra och vill men jag känner inte detsamma mitt i veckan. Har hitills haft en jätte skön dag. Steg upp vid 08.30 efter typ 10 timmars sömn och sen gjorde jag en grötfrukost och cyklade sen iväg till gymmet med Simon, ben stod på schemat. Det var typ 1 månad sen som jag körde ben sist så vågar som inte riktigt med tunga vikter men ska köra ben MINST 1 gång i veckan fram till sommaren iallafall och köra tuuungt! För här ska det formas.
 
Efter 1½ timme på gymmet så cyklade jag hem och har hunnit ätit lunch, sett oth och tro det eller ej men sovit....jag sover ju jämt. Sen nu har jag precis snört ihop egna proteinbars som är i ugnen, bra att ha före träningen när man jobbar till 16.00 och ska träna efteråt. Nu ska jag göra kaffe så jag piggnar till och sen till middag blir det kesoplättar, yummie!

Kommentarer
Jenny skrev 2013-01-16 @ 16:24:44

Kan du inte lägga ut recepten på kesoplättarna och dina protein bars?:)
Svar: Om du går in på recept här i bloggen så finns proteinbarsen där och sen kesoplättar är det bara att googla på så kommer det fram! Kom inte ihåg vad jag använde för recept exakt men de flesta är nog lika =)
Rebecka Lindgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0