Onsdag 2 Januari

Idag började mitt "nya" liv på riktigt, sov lite för länge men tog mig till gymmet där det stod löpning 6 km och sen biceps och triceps på schemat. Gud så skönt det var men nu börjar jag känna att min hals inte riktigt är med mig så jag hoppas det inte bryter ut till något stort iallafall. Hann även möta upp Moa och Maggan för en sväng på stan och lite planerande till helgen då det blir tjejmiddag innan dom åker iväg till Sundsvall och Örebro, känns som om alla lämnar skellefteå nu, en efter en men snart är det min tur också och man uppskattar mer den här staden då man har varit borta ett tag. Köpte en present till min kära mor som fyller år imorgon, blir middag med dom i helgen för både jag och Simon jobbar kväll imorgon så blir att fira i efterhand.
 
Sen blev det jobb för mig, 15.00-21.15 och oj vad jag har saknat den arbetsgruppen som är på sjungande, så sjukt bra människor som jobbar och har inte ångrat mig att jag sa upp mig från Vardia, klart jag saknar tjejerna men man får ses på fritiden istället! Sen har jag även fått veta att min syster och de två guldkorna kommer upp i slutet av Januari och det ska verkligen bli hur kul som helst! Få pussa på en liten bebis och gå på bio med Mosan och eventuellt ett pjamasparty här om hon vågar sova hos oss.
 
Har nu kollat lite recept osådär så blir att gå upp lite tidigare imorgon och laga mat, stort plus till mig själv annars brukar det bara vara att slänga ihop något men nu fasiken ska jag bli bättre på att laga mat! Nu ska jag äta ett ägg (ovanligt?), gonatt ♥
 
 
 

Kommentarer
Anonym skrev 2013-01-02 @ 23:19:31

Kan du inte lägga upp recepten?:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0