Söndag 6 Januari

Gud så trött jag är, vill egentligen bara gå och lägga mig men ska försöka vara uppe och se en film iallafall. Söndagen är snart över och den har varit rätt bra, blev en liten sovmorgon till 11.00 och sen for jag och Simon på gymmet, körde axlar och rygg, sen direkt iväg till coop för lite handling. Redan där var jag trött men som tur var så stod maten klar hos ma&pa, kycklingpaj och oj så gott det var. Kvällen där avslutades med kaffe och sen for vi och åkte skridskor med några av Simons kompisar. Jag trodde jag inte hade åkt sen högstadiet men kom på att jag hade åkt på gymnasiet någon gång, men typ 2 gånger på 5-6 år. Kan väl säga att det var lite bambi på hal is jämfört med 3 hockeykillar och 1 konståkerska, men kul var det!
 
Nu väntar jag in Moa och Maggan, filmkväll! Imorgon blir det jobb 07.00-16.15, sist jag började 7 på morgonen var i september, önska mig lycka till... Sovgott senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0