Sweet dreams

Wiho! Alltså det är något fel på mig, jag längtar till jobbet imorgon?! Haha! Alltså så skönt är det att vara tillbaka och så mycket tycker jag om alla som jobbar där, hur fantastiskt är inte det? Dock blir det ett uppehåll för mig februari-april då det blir att åka upp till Hemavan och jobba och köra skoter och åka skidor, som jag längtar just nu, med två underbara vänner dessutom! Åh love life just nu förutom att jag råkade he ner en ljussak i golvet nyss så det var glassplitter fulla golvet, då blev det fram med dammsugaren och hela köret då jag helst av allt ville sova.

Men nu ska jag sova, klockan är ställd på 7.00, ser väl om jag tar mig upp då eller lite senare så blir det att gå till edda och simma 2 km - morgondagens träning. Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0