Tisdag 15 Januari

Tisdag kväll. Är helt slut efter att ha varit igång från 05.30-20.30. Dock var jag väldigt pigg i morse och tog mig upp direkt, har blivit en rätt bra snoozare sen jag träffade Simon, kan meddela att man blir mycket tröttare i kroppen av att snooza men sängen är ju för skön vissa gånger... Jag kan meddela att mina dagar är väldigt lika varandra: sova > äta > jobba > träna hela dagarna. I lördags hade vi vikariefest och den slår nog alla fester sen den första festen i Umeå den här hösten/vintern, SÅ kul hade jag haha! Kanske för mycket av det goda men ojojoj så kul, vill spela tillbaka hela kvällen! Mådde prima på söndagen och blev en shoppingtur med mamma och pappa innan jobbet väntade. Imorgon är jag ledig och det behöver jag känns det som.

Om två veckor åker Simon till Hemavan och jag har inte ens bestämt mig när jag kommer upp, måste kanske ta och bestämma mig snart hehe. Sen om en vecka är Frida, Moa & Olle här och oj vad jag längtar sen imorgon far fina Maggan till Örebro för plugg, massa massa kramar och STORT lycka till <3

Nu ska jag sova för imorgon vid 9.00 kör jag igång med ett hårt benpass!! Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0