Tisdag 8 Januari

Blev ingen tokbra start på veckan när det gäller bloggningen men bara försöka ta nya tag. Tisdag börjar lida mot sitt slut och jag är nu hemma efter jobb och träning. Idag tog jag tag i det här med bodycombat. Jag har varit på det ca 2-3 gånger och förstår verkligen inte varför alla tycker att det är SÅ kul, tyvärr förstod jag inte det den här gången heller. Känner mig mer som ett tap men kan säga att det faktiskt gick bättre och bättre under passet idag så ska fortsätta ge det fler försök. Brukar tycka om alla pass direkt men har svårt för bodycombat.
 
Imorgon ska jag till tandläkaren för första gången på 2 år, hoppas dom är snälla och att dom inte hittar något fel, hehe. Sen jag ska jobba ett kortpass mellan 12-16 men innan det, träning!! Nu ska jag se Hollywoodfruar med Simon och dricka en blåbärssmoothie gjord på blåbär, banan, mjölk och yoghurt, yummiiie! Hoppas ni har haft en bra tisdag ♥

Kommentarer
Anonym skrev 2013-01-15 @ 12:04:03

Hur fick du jobb inom hemtjänst ? :-)
Svar: Det var för 2 år sedan som jag bara skickade in en ansökan till min kommun att jag ville vara vikarie och då efter kanske 2 månader så hörde dom av sig att dom hade en plats på ett område och då fick jag komma på en intervju och sen fick jag istortsätt börja direkt :)
Rebecka Lindgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0