Välkommen 2013!

Nytt år och nya möjligheter, det är väl så man brukar säga? Jag är riktigt peppad på ett nytt år och det är väl bra det. 2012 har varit ett jätte bra år med många erfarenheter där jag bodde i fjällen halv året och andra halvan här hemma i Skellefteå i min och Simons lägenhet. 2013 kommer bli kanon det med känner jag på mig och mitt nyårslöfte är att bli mer hälsosam, inte ta bilen när jag ska tvärt till stan utan kanske gå eller cykla, bli bättre på att laga BRA mat och utvecka mina kunskaper inom det och sist men inte minst: inte stressa så mycket som jag gör nu, jag ska typ hinna allt i världen på en dag och har så svårt att sitta still och ta det lungt, det ska jag bli bättre på!
 
Nyårsaftonen firades hos mig och Simon med 12 till av våra vänner + några till senare. Det var full rulle från 13.00 till 03.30 då jag bestämde att festen var slut efter att vissa hade festat i 14-15 timmar. Kan säga att det blev mest ös efter 01.00 då groggarna blev starkare och starkare och vissa mår kanske inte 100 idag men kul var det. Idag har jag städat, mått oförskämt bra, handlat, gått en promenad och käkat bakismat från Viking med Simon och Jens. Tänkte att jag skulle småbörja redan idag med mitt hälsosamma liv trots att man är lite bakis så jag skulle ta en pasta, men besvikelsen som uppstår då den smakade skit.......fick iallafall med lite pizzabröd.
 
Nu ska jag övertala grabbarna att se en film, kommer sluta med en dålig krigsfilm för jag får aldrig bestämma film med dom här. Hoppas ni hade en bra nyårsafton och får ett bra år 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0