Bloggdesign

Alltså nu har jag suttit framför datorn i över 3 timmar för att fixa med denna bloggdesign. När man gick skola så kunde man typ allting som hade med design att göra i och med att man satt framför datorn väldigt stor del av tiden och höll på med en massa mediesaker, vilket var riktigt kul men man kommer ju knappt ihåg någonting alls vilket är väldigt skrämmande. Tack och lov finns det massor med bra hemsidor som hjälper vilsna själar (som jag...) att försöka att göra rätt och det börjar ta sig när det gäller typsnitt, kodmallar osv. Detta får duga och det kanske finns ett litet hopp om att jag ska börja om att blogga. Kan redan säga nu att det verkligen inte kommer bli varje dag men helt enkelt när jag känner för det, kanske lägger upp några roliga bilder åsådär.
 
Nu ska jag krypa i säng, gonatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0