Lediga Onsdag

Godmorgon! Har precis kommit in efter en fruktansvärt jobbig löptur, man får skylla sig själv när man vaknar en kvart innan man ska ut men alla träningspass kan inte gå som en dans på rosor har jag förstått också trots att man gör sitt bästa för stunden. Blev en sväng på 6 km med lutning de 3 första kilometrarna. Idag är jag ledig och det är redan kring 20 grader ute och jag ska på stranden! Kommer seriöst inte ihåg sist då jag var på en strand här i Skellefteå och solade och badade, dock är jag en badkruka så det sjunger om det. Tillexempel när jag var i Turkiet i juni så badade jag knappt i havet och det är endå utomlands. Blir att fara till Boviken med Jennyfa och sen får vi se om vi får med oss några mer. Nu ska jag göra mig planka för dagen - 5 min sen göra mina frukost, det bästa måltiden på hela dagen ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0