Sommaronsdagar

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig, igår hade jag tänkt vara spiknykter och ingen utgång utan jag tänkte mer fokusera på att träna och vila. Vi åkte till Falkan istället för Boviken, massor med sol och väldigt lite bad. Efter 4,5 timmar i solen så bagav vi oss hemåt och jag istortsätt rusade till gymmet och rusade mellan alla övningar för att hinna till grillning hos Jens med lite vin. Kan säga redan där att lite vin blev mer än tänkt men oj så kul jag hade! Onsdagar på Verandan är underskattat! Blev en väldigt snabb visit på dansgolvet och där hände det som inte riktigt fick hända, någon råkade trampa på en av mina tår och fyfarao vad ont det gjorde just för stunden. I morse vaknade jag upp till en styv och knallblå tå. Tröstade mig själv med att ligga i solen 3 timmar innan jag for och jobbade. Typiskt mig att jag nu envisas om att jag endå ska ut och löpa imorgon, ser väl hur detta kommer sluta...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0