Bröst & axelpass

Super skönt att vara själv på gymmet, tror inte någon annan hade varit där innan jag och Simon kom dit. Kan säga att det blev ett vääääldigt jobbigt bröst och biceps pass för oss, eller rättaresagt för mig. Jag hatar att körs biceps pga att jag inte alls är stark, har rätt så bra uthållighet när man kör det på bodypump men när man ska köra tungt så går det inte alls MEN idag gick det super och jag kom över den där jobbighetströskeln. Dagens pass såg ut såhär:
 
1. Bänkpress 10x4
2. Hantelpress med sned bänk 10x3
3. Sittande hantelcurls 10x3
4. Sittande hammercurls 10x3
5. Bicepscurls 10x4
6. Flyes med lättare vikter 20x3
7. Flyes cable cross 12x3
8. Plankan 5 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0