Fredag 1 Mars

Godmorgon! Att det redan är första Mars, det är helt sjukt men det är ju inte negativt för den delen. Jag somnade rätt fort igår, jag förstår inte jag är alltid så himla trött på kvällarna när jag är här i Hemavan, det måste ju vara för man är ute på dagarna typ hela tiden och rör på sig hela tiden.

Jag har precis ätit upp min frukost, fiberhavregrynsgröt med russin och kanel + 1 husmans med leverpastej. Har även gjort iordning min matlåda och mina mellanmål så nu ska jag bara gå och borsta tänderna sen gå till jobbet. Ska försöka orka mig ut på en löptur efter jobbet och sen får jag inte glömm att det är tacomys här hemma hos oss, jag som ÄLSKAR tacos! Mmmm!

Nu ska jag borsta tänderna, hoppas ni får en jätte fin fredag och en bra start på Marsmånad ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0