Lördag 2 Mars

Idag har jag jobbat och jobbat, inte gjort något annat faktiskt. For till jobbet efter 08:00 och kom hem efter 19:00, det var kvällsåkning det förklarar saken. Annars kan jag berätta att jag somnade efter 21:00 igår (hahahaha...) och vaknade vid 07:00, förstår ni hur länge jag sover?! Det är helt sjukt faktiskt. Jag och Simon har precis ätit middag och det blev rotgrönsaker i ugn och sen kyckling med halloumi och guuuud så gott det blev. Dränkte min portion med min favoritkrydda, oooregano! Jag kan ha den kryddan till allt. Nu har Jimmy också kommit hit så nu ska vi allihop se på film och ta det lugnt, idag har jag förövrigt en vilodag. 
 
Hade inte så mycket att berätta, inte så mycket som har hänt på en jobbdag på 11 timmar och min energi finns inte till att skriva så mycket mer just nu. Hoppas ni får en trevlig lördagkväll iallafall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0