Måndag 4 Mars

Godmorgon! Sitter här med frukosten framför mig. Blev en väldigt lugn kväll framför tvn och sen avslutade jag kvällen med att börja läsa på Elsas mode bok nummer 2. Sen somnade jag och vid halv 2 kom Simon hem. Idag ska jag jobba i Lämmeltåget och sen ska jag och Simon iväg till gymmet i Tärnaby. Det är förövrigt mer än -20 minus ute så idag ska jag klä mig. Men i Lämmeltåget står man typ aldrig still för det är alltid någon som ska börja med snowboard och sen alla småbarn som ska ta liften själv men dom är verkligen duktiga!! 
 
Nu ska jag äta upp min frukost och sen blir det att åka bil(!) till jobbet, wiho! Då slipper vi bli så sena till gymmet. Kramar, ha en fin måndag 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0