Onsdag 13 Mars

Godmorgon! Sitter här vid frukostbordet med en gooood gröt framför mig: 1/2 dl havregryn, 1/2 dl fiberhavregryn, frysta hallon, 1/2 banan och russin + mjölk såklart! Jag har hunnit varit ut på en morgonpromenad och skulle mäta en sträcka med Runkeeper men som de senaste 5 gångerna när jag skulle göra det så la min mobil av pga att det var för kallt ute! Kommer måsta gå den där sträckan 1000 gånger innan jag har mätt den, tror den är lite mer än 7 km. Varför jag vill mäta är för jag vill veta hur lång den där innan jag ger mig ut på en löptur på den rundan, haha! 
 
Igår var det kalas här hos oss, Petra hade bakat en chokladtårta som såg jääätttte god och jag lyckades stå emot och inte äta, klappar mig själv på axeln. Det dumma är att den där tårtan står kvar i kylen så varje gång jag öppnar kylen står den där och längtar efter mig, åhhh! Idag är både jag och Simon lediga så strax ska vi åka till Tärnaby och köra bröst + biceps sen blir det att handla där också. Det är dyrt med mat här i Hemavan, ca 50 kr för 400 g köttfärs tillexempel = det blir inte lika ofta tacos... Och maten i Tärnaby är billigare så när man endå är där så kan man ju passa på. 
 
Hoppas ni får en jätte bra onsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0