Onsdagsmys

Haft en perfekt ledig dag idag och imorgon är det åter till verkligheten. Gått en PW, ätit en god frukost, gymmat, handlat, myst i soffan med Simon framför OTH, lagat tacotårta och nu umgås jag med Simon, Petra och Koppen. Vi sitter hemma hos oss och ser på fotboll, eller ser och ser, jag läster mest bloggar. Har precis ätit kvällsfika bestående av kesella (för första gången på värdigt länge köpte jag vaniljkesella), lite banan och frysta hallon - guuuud så gott det var. 
 
Somsagt, imorgon är det åter till verkligheten med jobb och sen har vi möte 07:30. Nu ska jag föröka se fotboll, jag hatar fotboll, eller så göra nåt annat kul. Gonatt senare 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0