Söndag 17 Mars

Gokväll! Ligger här i vår soffa med Mästarnas mästare påslaget. Idag skulle vi äta tacos, jag och Simon, men det blev en flopp så jag började nästan gråta. HUR kan man förstöra tacos så mycket, Simon hittade en ny krydda i tacohyllan typ chili och nåt och det smakade ... kattmat! (inte för att jag har smakat kattmat men det smakade som det luktar!!)  Huuuuuur i hela fridens tider, smaka den inte. Jag som ÄLSKAR tacos och jag som såg framemot vår tacomiddag så mycket och sen va det så äckligt, måste få äta de nån annan dag I veckan...
 
Efter två kvällar med kvällsåkning så for jag på gymmet igår 19:30, kan säga att mitt benpass gick sådär efter 22 timmars jobb på två dagar men tog mig igenom det med ett humör som inte var det bästa, slutade med en kväll i sängen med OTH. Idag har jag jobbat också och sen har jag varit ute på en super jobbig löptur på 6 km med en hastighet på 5.08 min/km i sitt, älskar att se framgångar. Kramade ur de sista ur benen och nu är dom döda så en lugn kväll blir det ikväll med en nyttig chokladmousse med frysta hallon och förhoppningvis OTH. Imorgon är jag ledig så får se vad den dagen bjuder på! Ha en fortsatt trevlig söndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0