Söndag 3 Mars

Klockan är strax och jag har redan hunnit vara ute och sprungit, hur i hela friden kan man tänka. Men direkt då jag kom hem utan att knappt tänka gick jag in, bytte om och för ut, ingen återvändo här inte trots att det var -13 grader men det blev en stäcka på 5 km. Det är det som är bra här i Hemavan då det gäller träning, finns inte många bra bortförklaringar varför man inte ska ut och ta den där löprundan just för att det finns inte lika mycket att göra här som hemma. Finns inget "stan", alla mina kompisar är inte här, inget fik som man går till efter jobbet osv. (Dock afterski hehe) och just nu för mig är det mycket bra!! Jag har rört mig på något sätt varje dag sen jag kom hit, antingen löpt, varit på gymmet eller gått till jobbet. 
 
Nu ska jag läsa ut min bok och vänta in Simon, då blir det middag. Sen blir det nog filmquiz om vi orkar på Stockis  senare ikväll. Kramar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0