Tisdag 12 Mars

Godmorgon! Åh så dålig jag har varit på att uppdatera här, jag har mina perioder då jag uppdaterar mer eller mindre helt enkelt. Idag är jag ledig och det var inte igår, rättaresagt 12 dagar sedan så det känns otroligt skönt. Idag är det inte heller vilken dag som helst utan Petras födelsedag, grattiiisss!  Det märkliga med det här kollektivet är att oavsett om man är ledig eller jobbar så går man upp samtidigt som dom som jobbar, haha! Idag steg jag och Petra upp 07:00 på vår lediga dag och jag gick tillochmed en promenad, hakade på Simon till Solkatten och sen gick jag en liten omväg hem så slutade på en sträcka på 7 km innan frukosten, havregrynsgröt med banan, hallon, russin och kanel. Jag har även hunnit dammsuga, sett en snutt av en film. Petra ser någon serie nu medans Jimmy ligger här bredvid och snarkar!!
 
Kan säga att det kommer bli en riktigt lugn dag idag, ska snalösast Elsas värld och ta det lungt. Vid 16:00 ska jag åka och hämta Simon sen blir det att åka till Tärnaby och träna. Sen står hockey på schemat, slutspelet drar igång, heja Skellefteå! Hoppas ni får en fin tisdag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0