Tisdag 5 Mars

Och snart var den här tisdagen över, alla dagar bara rusar förbi. Jag har precis ätit middag, köttfärssås med fullkornsbulgur, medans tjejerna äter kvällsfika, snacka om sen middag men så blir det vissa dagar. Idag har jag jobbat och sen blev det direkt hem och äta ett sent mellanmål för sen gick jag till simhallen och simmade 2 km. Det var massor med barn och skrik så ingen lugn stund där inte. För övrigt så var det K A O S på jobbet i morse, det kom ett busslass med ungdomar från Norge (där hälften var invandrare från typ Afrika) och typ ingen kunde åka skidor och såklart kom dom till min lift. Vissa var större och vägde mer än mig och när dom ramlade i liften låg dom över hela liftspåret och kunde knappt stå på skidorna och där stod jag och försökte dra upp dom, haha måste ha sett roligt ut vill jag lova!! Men i slutet så var dom duktiga (:
 
SEN har det kommit MASSSSSOR med snöööööö! Så nu börjar det likna något, en man som hade varit här varje år i 20 år sa att det aldrig hade varit såhär lite snö förut, så lite är det. Strax ska vi se film och imorgon jobbar jag medans alla andra idet här hushållet är lediga. Kommer bli tråkigt att äta frukost själv och gå själv till jobbet..Aja, hoppas ni får en fortsatt trevlig tisdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0