Torsdag 14 Mars

Hej på er! Blev väldigt sent som jag uppdaterade men så blir det ibland. Har haft en lugn dag på jobbet idag och nu när det går mot helg så märker man att det börjar komma mer folk hit till Hemavan. Jag har precis ätit kvällsfika, kvarg med banan och russin. Jag älskar kvarg nu, äter det typ 2 gånger per dag för det är SÅ gott!! Nu sitter vi ett gäng och ser på film men en har redan somnat och en annan är på g i säng, pigga vi är nja. Idag har jag även hunnit ut på en löptur, det blev den där löpturen som jag nu har försökt mäta och resultatet kan jag lägga upp här snart sen har jag även gjort en till rolig sak idag och det kan jag också visa sen, hehe. Har även skypat med min syster och kollat på fina Olle. Ja det var min helt vanliga torsdag och imorgon är det jobb i 11 timmar, kvällsåkning helt enkelt!
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0