Onsdag 15 Maj

Wow, bloggar två dagar i rad vilket inte är varje gång. Detta kommer väl hålla en vecka sen så kommer det gå utförs igen. Tisdag idag och snart är denna dag slut, vill som bara att tiden ska gå lite fortare i och med att jag knappt får jobba någonting (är vikarie på hemtjänsten och just nu behövs vi inte så mycket) men jag ska egentligen bara njuta för jag har jobbat väldigt mycket sen förra sommaren men jag är inte van att vara ledig och att sitta still och inte ha någonting att göra. Detta kan vara lärorikt för mig, att lära mig att jag KAN ta det lungt när jag i vanliga fall brukar ha saker att göra hela dagarna 7 dagar i veckan. Sen kan jag även tycka att jag kommer ju ta det lungt när jag är utomlands men kanske bra att träna på det även här hemma.
 
Idag tog jag ännu en sovmorgon, eller sovmorgon och sovmorgon, mina blå slog upp klockan 08.00 men jag somnade tidigt igår kväll så fick 10 timmars sömn iallafall. Åt frukost, havregrynsgröt med vindruvor i (äääntligen är det säsong för dessa små druvor igen och jag kan äta min favvo frukost), sen tog jag mig ut på en skön promenad där det blev ett stopp på pappas jobb och lite kaffe slank även ner. Har även ätit en mycket god kvargröra och hunnit med ett bröst, biceps och triceps pass på 360. Varit med fina Emma på solbacken och köpt ett bord till balkongen, nu fattas bara blomlådorna och smultron och jordgubbsplantorna som jag ska ha där ute - det kommer bli så mysigt! Dammtorkat har jag också gjort och sen sist men inte minst gjort en god middag,lax i ugn! Så nu är klockan efter halv 6 och här ligger jag i soffan, Simon har farit ut och cyklat och nu ska jag inte göra nåt förran senare så vi ska över till Micke & Nathalie. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0