Onsdag 22 Maj

Onsdag. Fint väder har det varit i många dagar nu men jag klagar inte, njuter varje minut. Idag mår jag verkligen hur bra som helst. Var på gymmet i morse och det var istortsätt bara jag och en äldre man som var där, riktigt härligt och en bra start på dagen. Blev sen att cykla hem och göra suuuper enkla och suuuuper goda bananplättar (2 ägg och 1 banan - STEK) lätt som en plätt(a)! For förbi min kära far på hans jobb och pratade med honom en stund, cyklade vidare till jobbet och jobbade det skönaste passet som finns - 12.00-17.00. Resten av kvällen har jag lagat lax till middag, snapchatat till saknade Maggan ♥, gått en långpromenad med fina Rebecka och cyklat på Kvantum med favoritkillen för att köpa jordgubbar och sist men inte minst, sett mitt typ favoritprogramm Efterlyst. Vilken bra dag det här har varit! Sen i övrigt så längtar jag som ett tok till alla söta tjejer som inte bor i Skellefteå längre och jag håller på att längta ihjäl mig till stadsfesten där jag är ledig fredag, lördag & söndag, vem tror ni kommer festa 3 dagars, jo jaaaag! Hallelujah!
 
Nu ska jag se tv, sen sova och imorgon står BEN på morgonschemat, hatar bendagar för det är så fruktansvärt jobbbbigt men det är väl de det ska vara... Gonatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0