Lördag 12 Oktober

Jag njuter nu, det var en månad sen sist jag var ledig en helg! Och här sitter jag lördagmorgon, klockan är efter 08.00 men jag vaknade till och med innan 07.00. Har precis ätit vääääärldens godaste frukost: havregrynsgröt med ½ banan, vindruvor, russin, kanel, lättmjölk och mitt nya beroende: jordnötssmör! Jag är så dålig på att få i mig tillräckligt med fett i och med att jag äter lätt produkter av allt så jag har i stortsätt tvingat mig själv att lära mig äta jordnötssmör och har aldrig fattat vad som är så gott med det men nu alltså MUMS! Har det till gröten och till kvargen och även en klick till filen, hehe, rå gött! Ledig idag som sagt och jag ska strax fara på bodypump med fina Mirre (är as taggad) och sen ska jag nog en sväng på stan, blir kanske en lunch någonstans och sen kalas för Simon här hemma hos oss med mina föräldrar och hans släkt, kommer bli jätte trevligt! Mamma och pappa kom hem från Turkiet igår, dom har varit borta i 2 veckor så det ska ju bli kul att se hur bruna dom är...
 
Har förövrigt inte ätit sötsaker på 3 veckor (!) och det känns jätte bra, är inte ens sugen längre och det har verkligen gått så bra! Ikväll ska jag göra den här omtalade pollykladdkakan med kladdkaka, cheesecake och brownie i ett. I och med att det är kalas så är det OK med att äta utan att bryta kontraktet (ja, jag har skrivit ett kontrakt hehe...). Nu ska jag gå och dra på mig träningskläder och sen cykla mot 360. Ha en jätte fin lördag & helg ♥
 

Kommentarer
Anonym skrev 2013-10-13 @ 12:44:31

Såå himla fin jacka! Vars är den ifrån?:)

Svar: Tack så mycket!! :) Den är ifrån H&M :)!
Rebecka Lindgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0