Måndag 14 Oktober

Måndag, ny vecka & nya möjligheter som man brukar säga. Jag hoppas nu att du Sara är glad att jag bloggar igen! Idag har jag varit ledig och det behövdes för nu jobbar jag och pluggar monsterpass till och med lördag. Men kan säga att det inte har varit en lugn måndag för det, jag har lagat mat, skrivit lite på en av idrottsuppgifterna, varit på stan med mamma, varit i ursviken och skrivit en önskelista, tränat och nu ligger jag i soffan och funderar på att sova när som helst. Idag blev det intervaller i backe, egentligen brukar jag göra det på tisdagar men imorgon jobbar jag 7-12 & 15-21 så känner att ett gympass däremellan sitter bättre än intervaller. Hann även med core med Mirre och gänget. Nu längtar jag bara till första advent och december sen går det mot sommaren igen, kanske lite önsketänkande... 
 
Gonatt ♥
 

Kommentarer
Sassa skrev 2013-10-16 @ 22:23:16

Äntligen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0