Måndag 28 Oktober

Tack och lov är det en ny vecka, vill bara sudda bort den veckan som var (eller rättaresagt bara slutet på den) och börja på en ny kula. Vaknade i morse och åt en god frukost innan det var dax för jobb 7-12 har sedan dess hunnit avverka ett benpass, plugg, middag och en pw på 8 km. Nu sitter jag här nöjd i soffan och ska snart skicka in mitt sista arbete för idrott och hälsa B. Var i Umeå förra veckan, tisdag-onsdag, eftersom jag gör en prövning i Idrott och hälsa B vilket innebär att jag endast gör 6 moment och sen får en lärare sätta betyg på det. Var i Umeå iallafall för jag skulle visa min dansförmåga och även min kondition och styrka. Var på ett Shabam pass som gick hur bra som helst, har dock nog aldirg svettas så mycket efter ett danspass men jag var inte så orolig inför de passet heller i och med att jag har dansat i ett x antal år så sitter det i ryggmärgen. Blev sen ett Stepmuskelpass där det också gick riktigt bra trots att jag personligen tycker att brädan mest är i vägen när man ska hoppa upp och ner på den men... haha!
 
Har sen skickat in en friluftsuppgift och nu var det en hälsouppgift, har sedan bara kvar att hålla i en lektion (som jag redan har planerat) och vara med på en basketlektion. SEN var det ju bara det här med den här engelskan som jag verkligen hatar sen har jag behörighet till idrottlärare! Mycket pluggsnack nu men det är det som virvlar runt i mitt huvud. Imorgon jobbar jag och sen ska jag fara och ta blodprov pga min trötthet som heter duga. På onsdag åker jag till Stockholm och sedan vidare till Karlskrona på kvällen för att umågs med Frida och hennes fina familj ♥ Det ska bli så skönt att koppla bort vardagen ett tag.
 
Nu ska jag skriva lite stödord till min engelskauppgift sen bara se på tv och mysa hela kvällen. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0