Söndag 13 Oktober

Hela morgonen var som en dimma för mig. Är stressad som ett A S för engelskan , hatar allt som har med engelska att göra och jag är så sjukt orolig att jag inte kommer bli godkänd för det går inte in någonting. Vaknade redan 07.00 imorse, hade lite hjärtklappning och gick upp efter att ha vridit och vänt mig i 30 minuter, satt mig i soffan och 2 timmar senare så var jag klar med engelskauppgiften som ska vara inne imorgon. Att en liten engelskauppgift ska göra en så stressad så man inte kan sova...Jag vill inget hellre att den här kursen ska vara klar typ nu och att jag får ett G. Efter varje lektion (har två/vecka) så har vi minst 3 läxor och jag hatar de här så mycket att jag vet inte vad, har brutit ihop ett x antal gånger för att jag inte fattar nåt.
 
Fick förövrig ett mail av en idrottlärare i Umeå igår om min prövning i idrott & hälsa B som jag ska göra. Jag som älskar träning ser verkligen framemot momenten och jag har redan börjat skriva på ett av de två teoretiska uppgifterna vi ska göra. Sen har vi 4 praktiska: ett där man ska vara med en klass och ha en bollektion, ett där man ska hålla i en lektion, ett där man ska medverka på ett kondition och styrkepass på USM i Umeå och det sista att man ska vara med på en dansklass på USM också. De två sista kommer inte vara några problem så nu ska jag bara boka in då jag ska åka ner, blir att sova hos JennyFa en natt för passen är tisdag och onsdagkvällar så kör två flugor i en smäll. Det ser jag framemot!
 
Annars så kommer den kommande veckan att bestå av: jobb, träning & plugg. Hoppas bara att stressen försvinner så jag kan sova. Nu ska jag sätta mig i soffan och bara ta det lungt, ha en fin söndag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0