Fastedag nummer 1 för veckan

Snart har den första fastedagen på den här veckan gått och den har gått rätt så bra, hade en dipp vid 17 men då var det dax för middag så då kändes det bättre. Man kan ju laga huuur goda maträtter som helst trots att man äter så lite men alltså jag ids inte stå och göra världens grej av det utan tar det som jag blir mätt av. 
 
Morgonen 10.00: 1 kopp kaffe 
Lunchen 12.30: 250 gram lätt kvarg med lite fun light med vilda bär + 2 flatbröd med kokt skinka och gruka på
Eftermiddag 14:30: 1 kopp kaffe
Middag 17.30: Havregrynsgröt toppat med en halv persika och 1 ½ dl lättmjölk
Kvällsfika 21.00: 1 Apelsin
= 506 kcal och sen såklart massvis med vatten.
 
Lätt som en plätt! Längtar till frukosten imorgon, mmm! Kan säga att det var lite jobbigt att fara och storhandla idag men nu finns det massor med god mat i kylen imorgon då jag vaknar, lycko mig. Sovgott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0