Fredag 6 September

Kan säga att stockholmsvistelsen förra helgen var otroligt bra! Vi åt god mat, åt god frukost, drack god dricka, var inte hungrig en enda sekund för vi (kanske ska läsa jag?) åt och åt och åt. Sen var vi ute och festade, hade många timmar på stan och gick väldigt mycket. Kanon bra helg helt enkelt och utvilad var jag verkligen inte. Annars då? Engelskan och jobb flyter på som vanligt, fick mina toppar klippta av Sofia idag och oj vad mitt hår växer men det är jag otroligt glad för. Ångrade dock inte en sekund att jag klippte kort förra sommaren för kvaliten på mitt hår har blivit så mycket bättre. I helgen blir det en lugn helg som det ser ut, jobb och middag hos mamma&pappa är det enda som är planerat. Hoppas ni får en fin fredag och jag ska försöka bli taggad på att skriva här men har inte så speciellt mycket att skriva om bara, mina dagar är mestadels likadana: jobb, engelska, träning, mat. Kan dock säga att jag kör ett helt annat kostupplägg nu än vad jag skrev om för typ en månad sen, hitills går det kanon men jag har bara kört i 4 dagar så uppföljning kommer kanske sen nångång om jag orkar skriva om det. Kramaaar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0