Onsdag 11 September

Idag har det verkligen varit helt dött här men jag har varit igång från 07:00 till nu. Väckarklockan ringde 7 och det var bara dax att ta sig upp och göra sig iordning för skola och jobb och kom inte hem förrän strax efter 17.00. Hann laga middag och göra lite engelskaläxa innan det var dax att fara iväg på 360 för ett benpass. Väl där blev det att försöka få till benböjen, kommer vara ett evigt tränade på dem men hoppas jag tar mig någonstans med tekniken iallafall. Mitt problem är att jag inte kan gå tillräckligt lång ner för mina hälsenor är så sjuuuukt stela, sen att jag tippar fram lite för mycket men där är det att träna på magstödet mer. 

Kan säga att jag hade jätte mycket energi och det är väl tack vare att jag äter mer men imorgon blir det en fastedag igen, känns bra! Imorgon blir det nog också rätt dött här för det är jobb på förmiddagen och jobbrelaterad utbildning på eftermiddagen sen måste jag göra ännu en engelskauppgift som kommer ta all min energi känner jag... Hoppas ni iallafall har haft en bra onsdag!



Kommentarer
jennyfa skrev 2013-09-12 @ 10:45:57

Har sammma problem i knäböjen! Är så sjukt stel i hälsenorna haha! Men det brukar funka att lägga vikter på golvet att ha hälarna på, brukar komma lite djupare i böjet då, men så kanske du redan gör :) kämpa vidare med träningen så får vi köra ett pass då jag kommer hem någon gång :D!





URL: http://jennyfa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0