Tacos & idol

Backintervaller på förmiddagen och ett bröst, axel och triceps pass i 80 minuter på eftermiddagen har min dag bestått av, annars bara lite soffhäng. Backintervallerna var fruktansvädra pga att jag istortsätt hade ätit bananpannkakor precis innan, kändes som jag skulle spy från när jag gick ut från dörren tills jag kom in igen. Brukar vara duktig på att vänta med att löpa efter att jag har ätit men alltså idag var jag typ nervös inför löpningen och ville göra bort den, haha. Hade världens energi på gymmet och det gick jätte bra, hoppas detta nu bara håller i sig. 
 
Nu har jag precis ätit en sen middag och ser just nu på Idol. Myyycket bra! Imorgon är det redan onsdag och jag längtar till helgen då det blandannat lutar åt Boda Borg och utgång med ett gäng och sen så får jag såklart inte glömma Elitseriepremiären... eller jag är inte så speciellt insatt egentligen men det är klart det är kul om det går bra för Skellefteå iår igen. Nu börjar idol om igen efter pausen. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0