Tisdag 10 September

Godmorgon. Tisdag och det är gråmulet väder ute men någongång kanske hösten ska komma på riktigt. Känns som sommaren har varit riktigt lång när den började i mitten av maj och till igår var det den här varma sköna luften på dagen, alltså nästan 4 månader! Dock tycker jag att det är mysigt nu med mörka kvällar och lite kallare luft. Kan berätta att igår ringde mon chef från Hemavan och hörde hur jag skulle göra till vintern med jobb där uppe och det kommer nog bli så att jag kommer jobba där i ca 8 veckor och det ser jag verkligen framemot, tycker om alla som bor där så mycket och sen är det ju så härlig miljö! Sen fick jag även veta att min syster med familj nu kommer hem över jul och det ska bli så himla mysigt, lite Olle och Moa mys passar perfekt då! Åhhh ♥
 
Idag blir det att löpa intervaller och träna bröst, axlar och triceps sen får vi se var dagen tar mig.Nu ska jag äta mitt första mål på dagen - frukost! Ska försöka komma ihåg allt jag äter idag så skriver jag ner det här sen så får ni se hur en vanlig dag ser ut för mig. Hoppas ni får en bra tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0