Lördag 8 Februari

Älskar lördagar, älskar helg och speciellt ledig helg. Har varit vaken en timme och har nu gröten i magen. Idag blir det ett bicepspass och sen spinning och sen är jag sugen på att gå på stan och shoppa men de finns ett problem. ALLTID när man är shoppingsugen så hittar man ingenting och när man inte ska köpa nåt så hittar man allt som man vill ha... Prövade en Karitraa underställströja i veckan men jag tyckte dom kliade (?) så får se om det blir att köpa en sån eller inte. Sen är jag bjuden på middag och sen får vi se om jag ska gå ut ikväll, är inte sådär jätte taggad men mycket kan hända. Blir att jag åker till Hemavan om 2 veckor istället för 1 så jag ha en extra helg här hemma så jag får se om det blir utgång ikväll eller nästa helg, måste ju passa på innan maj då jag kommer hem. 
 
Ha en fin helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0