Onsdag 19 Februari

Gomorgon. Nu äntligen har jag blivit frisk och har insett att jag inte har vilat såhär länge från träningen på typ 1 år,  eller vila och vila kunde inte hålla mig från att gå ut och gå 2 av 3 dagar. Bara lugna sådana med musik eller Fredagspodden i öronen, började nästa klättra på väggarna här hemma. Har "bara" haft ont i halsen men jag tror dessa lugna dagar var något jag behövde. Packningen inför Hemavan är i full gång och tvätten ligger i maskinen, imorgon äntligen åker vi. Jag börjar jobba på lördag och sen jobbar jag 9 dagar i rad, mitt standardliv där uppe istortsätt. 
 
Vad ska jag göra sista dagen här hemma då? Jag ska ut och gå en sväng för sista gången i Skellefteå (nästa gång är det vår, iiiih) vara med fina Mirre, träna på de bästa gymmet och umgås med mina fina föräldrar och sist men inte minst: packa in allt i bilen.... Har redan sagt hejdå till Sara som for till Thailand igår men 40 mil är in så långt bort, endast 4-5 timmar bort helt enkelt. Nu ska jag ner och hänga tvätten sen äta frukost, mums. Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0