Onsdag 5 Februari

Gomorgon. Onsdag idag och 0 gradigt ute, inte ofta det är så i februari men jag gillar det! Idag är det endast ca en och en halv vecka kvar innan jag flyttar till Hemavan där jag kommer bo i ca 11 veckor. Det ska bli kul! Min tredje och mest troligt sista säsong i och med att jag har tänkt plugga sen men man ska nog aldrig säga aldrig. Har glidit in på ett bananskal 2 av 3 gånger när det gäller jobb där uppe, endast sökt 1 gång och det var i år. Det är så skönt att åka dit upp den här tiden på året, det börjat bli varmare och sen är våren i fjällen helt klart det bästa! Man slipper den väldigt låååånga (känns det som) tiden här i Skellefteå innan sommaren och istället kommer man förhoppningsvis hem den 2 maj till ett snöfritt Skellefteå. En annan sak som jag ser framemot med Hemavan är också att lära känna ännu mer folk där uppe för iår ska jag bo på personalboendet och det har jag aldrig gjort förut så det ska bli kul!!
 
Ledig idag och det innebär dubbelpass: GRIT cardio och ben. Har varit på GRIT plyo och GRIT strength och av dom var plyo jäkligt jobbigt där det var mycket hopp och spenst inblandat medans strength är mer styrka där jag har en ganska bra grund. Har även konditionen till plyo men man jobbar så mycket med benen så efter ett tag så skakar dom bara och mjölksyran är där. Ni som har möjlighet att köra GRIT, kööööööör! Otroligt bra träning! Så idag ska jag pröva cardion. Sen ska jag även möta Emma för lunch och en sväng på stan, har några småsaker som jag ska köpa till Hemavan så som ett nytt underställ sen blir det kanske en sista utgång i helgen innan jag åker så skulle vara kul med något fint plagg! Kramar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0