Måndag 13 Januari

Härliga lediga måndag, fina Saras födelsedag och en otroligt bra start på en fin vecka. Idag är det kallt ute och äntligen har snön kommit på riktigt. Idag tog jag en sovmorgon och sov till 10, det var längesen jag har känt mig såhär utvilad, avslappnad och taggad på det mesta. Hela hösten gick man helspänd pga engelskan, så mycket påverkade det mig och jag var stressad över läxa som vi inte ens hade fått samtidigt som jag hade svårt att tacka nej till jobb vilket resulterade en stressad Rebecka där allting istortsätt bara blev en röra. Hade inte tid med någonting annat än jobba och ett försök till att plugga, tränade gjorde jag men inte så bra som jag verkligen kan. Den här hösten har jag även insett att pengar är inte allt och huvudsaken är hur man mår och att man gör saker som gör en glad. Ibland går man i en bubbla och lever bara för några få saker och glömmer bort hur viktigt och värdefullt det är att ha en myskväll med vännerna, en fika på stan, hur kul ett träningspass kan vara om man är två eller när man bara ligger hemma hos en fin vän och bara är. Två av mina bästa vänner, Sara & Mirre, är bäst på att peppa en och jag är så glad att jag har dom! Man kan inte leva för framtiden hela tiden man måste se vad man har nu och vad som gör en glad.
 
Nu ska jag ut på en promenad i 14 minusgrader, kyligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0