Söndag 19 Januari

Söndag, 19 Januari och sista dagen på vecka 3.Var tar tiden vägen? Hänger inte alls med. Idag har det varit riktigt kallt och jag har gjort så mycket som jobbat 10 timmar, tvättat och i mellanåt druckigt kaffe. Vilodag var det söndagen till ära och det tror jag min kropp verkligen behövde efter en vecka med dubbelpass på några av dagarna. Nu är jag redo för en till super träningsvecka. Har i helgen även hunnit pröva på GRIT och det var perfekt! Älskar sån träning då man verkligen tar ut sig till max så som löpning och crossfit. Sen är det även en månad kvar tills jag åker till Hemavan och bor där i 11 veckor, gillar mitt liv så mycket just nu, är så taggad! Nu ska jag sova, mina ögonlock är väldigt tunga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0