Tisdag 21 Januari

Idag har jag hitills inte rört på mig många meter förutom ett dödspass iform av crossfit, det var så jobbigt och chins är verkligen en sak som jag måste fixa snart, konditonen och styrkan är annars för mig helt klart godkänt. Har precis ätit lunch: kyckling, potatis i ugn, keso och morötter, bra mat som min kropp får mycket energi av. Just nu lever jag istortsätt på: kyckling, ris, potatis, keso, morötter, avokado, wookgrönsaker, ägg, riskakor, havregryn, bananer, kvarg, bär, äpplen, whey 80 och nattprotein. Om jag har det här hemma så har jag allting som jag behöver just nu och jag kan säga att min energi är på topp, håller maten väldigt enkel. Prövade göra en tonfiskröra för några dagar sen men alltså usch vad äckligt det är, det går inte ner, känner mig som en av mammas katter i och med att dom äter det hela tiden..
 
Ska nu bara ta det lungt innan mitt andra träningspass, blir ett rygg och axelpass. Mycket mat och träningssnack nu men jag är så motiverad! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0